Žaidimams yra vietos organizacijoje

Žaidimai naudingi ir suaugusiems

Vaikystė siejama su žaidimais. Tai etapas, kuomet žaidimus žaidžiame kone nuolatos. Tačiau suaugus vis dažniau girdime: „Nežaisk!“ Pasirodo, veltui.  Dinamiški ir konkrečiai situacijai pritaikyti žaidybiniai sprendimai suaugusiam žmogui yra ne ką mažiau naudingi – jie padeda įsitraukti į veiklą, efektyviai siekti užsibrėžtų tikslų, galiausiai – patirti teigiamas emocijas.

Renginys OVC PRO

Įmonė OVC Consulting  klientus ir partnerius kvietė į trečiąjį OVC PRO renginį, kuriame šįsyk buvo pristatyta dinamiška organizacijoms skirta žaidybinių sprendimų linija PROtotipas .

Renginio metu vyko žaidybinė konferencija, vėliau renginio dalyviai galėjo apžiūrėti 16 PROtotipų – erdvių,  atspindėjusių įvairias organizacines vertybes ir idėjas, taip pat dalyvauti simuliacijose, susijusiose su skirtingų įgūdžių ugdymu. PROtotipuose aptartos temos varijavo nuo projektų ir laiko valdymo, darbų saugos iki asmenybės tipologijos organizacijoje, kurioje taip pat sėkmingai gali būti pritaikomi žaidybiniai sprendimai.

Akimirkos iš renginio

3

E-mokymai – kompetencijų vertinimui ir tobulinimui

Technologinis OVC Consulting partneris Prewise renginio dalyviams pristatė PROtotipą „Kompetencijų ir talentų valdymas“. Neretai organizacijose matoma pavyzdžių, kai darbuotojas dirba tarsi ne savo vietoje. Tinkamas polinkių ir talentų suvokimas, tobulėjimas šiek tiek kitoje srityje, gali būti labai naudingi – padidinti darbo našumą ir vertę, darbuotojui suteikti motyvacijos. Kitaip tariant, svarbu išmokti panaudoti geriausius darbuotojų gebėjimus. E-mokymai – puiki priemonė, padedanti įvertinti turimas kompetencijas, įgyti ir tobulinti reikiamas, taip pat sukurti socialinę erdvę, kurioje mokytis galima bendraujant.

Renginio metu „Prewise“ pristatė organizacijoms skirtą „Gimlet Learning Suite“ įrankį, leidžiantį organizacijai sukurti socialinę erdvę, kurioje darbuotojai gali tobulėti ir dalintis žiniomis bendraudami vienas su kitu. Šis įrankis sujungia socialinės medijos ir žaidybos elementus. Dėl įrankyje esančių žaidybinių elementų, pavyzdžiui, taškų rinkimo, progreso stebėjimo, galimybės varžytis, jis yra ne tik naudingas, bet ir įtraukiantis. Įrankis padeda dinamiškai mokytis iš kitų, labiau konkrečioje srityje pažengusių, kolegų.

Žaidybinių sprendimų pritaikymo organizacijose tendencija stiprėja – vis daugiau organizacijų juos įtraukia į savo veiklą. „Jei bijote žaidimų, bijokite toliau. Tai padės išsirinkti geriausią (žaidimą)“, – konferencijos metu sakė žaidimų industrijos apžvalgininkas ir kritikas Artūras Rumiancevas.