Edukaciniai sprendimai

Inovatyvūs edukaciniai sprendimai – išmintinga investicija į ateitį

Esame elektroninių edukacinių priemonių ir edukacinių žaidimų kūrėjai. Bendradarbiaudami su užsakovais kuriame įdomų, žaismingą, susidomėjimą ir informacijos įsisavinimą skatinantį mokymosi turinį.

 

Mokymosi priemonės gali būti skirtos tiek mokymuisi ir užduočių atlikimui klasėje (naudojant projektorių ar interaktyvią lentą), tiek individualiam mokymuisi namuose. Visos priemonės skirtos susidomėjimo dėstoma medžiaga skatinimui, efektyvesniam informacijos įsisavinimui.

Žaidimai gali būti tiesiogiai susiję su mokyklos ugdymo programa ar visuomenės švietimo tikslų įgyvendinimu, prisidėti prie socialinių kompetencijų, brandos, pilietiškumo ugdymo.

Žaidimai gali būti diegiami:

  • mokyklose,
  • muziejuose,
  • bibliotekose,
  • nevyriausybinėse organizacijose ir t.t.

Žaidyba

Žaidyba (angl. gamification) apibūdina žaidimo elementų naudojimą ne žaidimų kontekste: verslo, švietimo, elgsenų keitimo procesuose. Žaisdamas kompiuterinius žaidimus, žmogus gauna apdovanojimus, renka taškus, turi galimybę aplenkti kitus žaidėjus, stebėti savo progresą, pereiti į aukštesnį lygį. Šie elementai žmogui išlieka tokie pat malonūs, įtraukiantys ir realiame gyvenime. Jie padeda vartotojui įsitraukti į veiklą, atrasti motyvacijos, bendradarbiauti, kur kas efektyviau siekti užsibrėžtų tikslų.

Nors mobiliųjų programėlių naudojimas ir technologijos gerokai išpopuliarino žaidybos terminą, žaidyba vartojama nuo senų senovės. Pavyzdžiui, kareivių medaliai, antsiuvai, galimybė užsitarnauti aukštesnį rangą – taip pat žaidybos elementai, patenkinantys žmogaus poreikius laimėti, gauti paskatinimą, pereiti į aukštesnį lygį. Dauguma vartotojų lojalumo sistemų taip pat remiasi žaidybos principais – vartotojas renka taškus, už juos gali gauti nemokamą prekę, specialių pasiūlymų.

„Prewise“ neretai į kuriamus mokymus ar mokymų procesus įtraukia ir žaidybos elementų. Vienas iš pavyzdžių – Utenos A. ir M. Miškinių bibliotekai kurtas žaidimas „Iššūkis“ . Galima teigti, kad žaidybos elementai – vienas svarbiausių veiksnių, padėjusių sudominti moksleivius ir sulaukti sėkmės. Vaikai, rinkdami taškus, galėjo varžytis tarpusavyje. Siekti progreso juos skatino galimybė gauti apdovanojimą – specialų lipduką, kurį vėliau buvo galima iškeisti į pažymį. Žaidimas skatino vaikus grįžti į mokyklą – aktyvus dalyvavimas pamokose, papildomų užduočių atlikimas klasėje leido gauti įvairių paskatinimų ir pagalbų žaidime.